Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гжещук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Гжещук В. 
Науково-методичне забезпечення ефективного використання інноваційних технологій у професійній підготовці менеджерів [Електронний ресурс] / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_28
Досліджено використання новітніх педагогічних технологій в управлінні навчальним процесом системи безперервної освіти та підготовки менеджерів до освітньої діяльності за сучасних умов ринкової економіки. Розкрито поняття «персонал», «кадри», «управлінський персонал», «виробничий персонал», «професія». Продемонстровано вплив співвідношення раціонального та емоційно-вольової стійкості на процес і результат ефективного використання інноваційних технологій. Зазначено, що всі відомі моделі управління реалізуються за допомогою ефективних стратегій і інтегруються в інтелектуальні й ціннісні структури цілеспрямованої людської діяльності. Исследовано использование новейших педагогических технологий в управлении учебным процессом системы непрерывного образования и подготовки менеджеров к образовательной деятельности в современных условиях рыночной экономики. Раскрыто понятие «персонал», «кадры», «управленческий персонал», «производственный персонал», «профессия». Продемонстрировано влияние соотношения рационального и эмоционально-волевой устойчивости на процесс и результат эффективного использования инновационных технологий. Отмечено, что все известные модели управления реализуются с помощью эффективных стратегий и интегрируются в интеллектуальные и ценностные структуры целенаправленной человеческой деятельности.Investigated the use of new teaching technologies in the management of the educational process of continuous education and training of managers in educational activities in the modern market economy. Reveals the concept of «staff», «frames», «management personnel», «production staff», «profession». Demonstrate the influence of the ratio of the rational and the emotional-volitional stability of the process and the result of the effective use of innovative technologies. Noted that all known management model implemented with effective strategies and integrated into the intellectual and value structures of purposeful human activity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.697 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Гжещук В. 
Суть, поняття та рівні управління менеджменту і підходи до управління в ринковій економіці [Електронний ресурс] / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 1. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гжещук В. 
Суть конкуренції в ринковій економіці промислових підприємств [Електронний ресурс] / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_3_6
Досліджено необхідність вивчення студентською молоддю в навчальних закладах основ конкуренції в маркетинговій діяльності. Розглянуто вплив конкуренції на освіту і формування професійних компетентностей маркетологів. Обгрунтовано, що вивчення конкуренції потрібне для успішного вирішенняпитань підприємницької діяльності. Визначено основні конкурентні структури ринку: ринок чистої конкуренції та монополії, а також ринок моно- та олігополістичної конкуренції. Проаналізовано внутрішньо- та міжгалузеву конкуренції у розвитку конкурентних відносин. Охарактеризовано види ринкової конкуренції підприємств та основні методи конкурентної боротьби. Исследовано необходимость изучения студенческой молодежью в учебных заведениях основ конкуренции в маркетинговой деятельности. Рассмотрено влияние конкуренции на образование и формирование профессиональных компетенций маркетологов. Обосновано, что изучение конкуренции требуется для успешного решения вопросов предпринимательской деятельности. Определены основные конкурентные структуры рынка: рынок чистой конкуренции и монополии, а также рынок моно- и олигополистической конкуренции. Проанализировано внутри- и межотраслевую конкуренции в развитии конкурентных отношений. Охарактеризованы виды рыночной конкуренции предприятий и главные методы конкурентной борьбы. Investigated the need to examine students in schools through competition in the marketing activities. Disclosure effects of competition in the education and formation of professional competencies marketers. Emphasized that the study of competition necessary for the successful solution of issues of entrepreneurship. The basic competitive structure of the market: the market of pure competition, pure monopoly market, the market of monopolistic competition, oligopolistic market competition. Analyzed intra and inter-sectoral competition in the development competitive relations. The types of market competition, enterprises and the main methods of competition.
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.345 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Гжещук В. 
Міжнародний менеджмент в національному стилі спілкування країн світу [Електронний ресурс] / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.763 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гжещук В. 
Якості менеджера навчального закладу та управління менеджментом в закладах освіти [Електронний ресурс] / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_31
Досліджено актуальну проблему використання новітніх педагогічних технологій в управлінні навчальним процесом системи безправної освіти та підготовки менеджерів до освітньої діяльності за сучасних умов ринкової економіки. Охарактеризовано перспективні напрями підготовки менеджерів, зокрема, в Кейптаунському університеті (Південна Африка), де залучають до викладання маркетологів-практиків. Сформовано інноваційні технології, які повинні бути запроваджені в державних ЗНЗ за такими показниками: система управління персоналом, управління групами, процесний підхід, системний підхід, реалізація функцій управління та організаційна культура. Визначено змістове наповнення інноваційних технологій у відповідних сферах діяльності. Викладено основні вимоги до фізичних, інтелектуальних та особистісних якостей менеджерів.Исследована актуальная проблема использования новейших педагогических технологий в управлении учебным процессом в системе беспрерывного образования и подготовки менеджеров к образовательной деятельности в современных условиях. Охарактеризованы перспективные направления подготовки менеджеров, в частности, представлен опыт подготовки менеджеров в Кейптаунском университете (Южная Африка), где привлекают к преподаванию маркетологов-практиков. Сформированы инновации, которые должны быть введены в государственных общеобразовательных учебных заведениях по таким показателям: система управления персоналом, управление группами, процессный подход, системный подход, реализация функций управления и организационная культура. Определено содержательное наполнение инновационных технологий в соответствующих сферах деятельности. Изложены основные требования к физическим, интеллектуальным и личностным качествам менеджеров.Investigated the actual problem using the latest pedagogical techniques in the management of the educational process in the system of continuous education and training of managers in educational activities in modern conditions.
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.52 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Гжещук В. 
Міжнародний менеджмент в національному стилі спілкування країн світу [Електронний ресурс] / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.512 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гжещук В. 
Сучасна модель підготовки маркетологів для роботи у виробничо-промисловій діяльності [Електронний ресурс] / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_29
Досліджено актуальну проблему використання новітніх педагогічних технологій в підготовці фахівців-маркетологів виробничої сфери в системі безперервної освіти до діяльності за сучасних умов ринкової економіки. Доведено, що для формування професійних компетенцій індивідуального стилю маркетолога необхідно дотримуватись таких чинників: індивідуальний стиль, позитивне ставлення до виробничої діяльності; формування індивідуального стилю професійних компетенцій. Презентовано розроблену автором модель формування економічної компетентності фахівців у процесі фахової підготовки у закладах освіти, яка містить педагогічні умови, програмне забезпечення способи ділових відносин, та упровадження навчальної дисципліни: “Маркетинг”, “Промисловий маркетинг” для майбутніх фахівців-маркетологів з виробничо-промислової діяльності та сфери послуг. Исследована актуальная проблема использования новейших педагогических технологий в подготовке специалистов-маркетологов производственной сферы в системе непрерывного образования к деятельности в современных условиях рыночной экономики. Доказано, что для формирования профессиональных компетенций индивидуального стиля маркетологу необходимо соблюдать следующие факторы: индивидуальный стиль, положительное отношение к производственной деятельности; формирование индивидуального стиля профессиональных компетенций. Представлена разработанная автором модель формирования экономической компетентности специалистов в процессе профессиональной подготовки в учебных заведениях, содержащая педагогические условия, программное обеспечение, способы деловых отношений, и внедрение учебной дисциплины: "Маркетинг" "Промышленный маркетинг" для будущих специалистов-маркетологов по производственно-промышленной деятельности и сфере услуг. The article deals with the actual problem of using modern pedagogical technologies in training the specialists marketers of industrial area in the system of continuing education for activity in the modern conditions of market economy.
Попередній перегляд:   Завантажити - 639.59 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Гжещук В. 
Теоретичні і практичні принципи сучасних реформ в галузі освіти у Польщі та європейської шкільної освіти [Електронний ресурс] / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_9_30
Досліджено актуальну проблему навчання майбутніх менеджерів виробничої сфери в системі безправної освіти та підготовки менеджерів до професійної діяльності за сучасних умов ринкової економіки. Базовим концептом принципу менеджменту у виробничій сфері є оптимальне сполучення централізації і децентралізації управління, застосування якого на практиці виробництва означає, що за вищим рівнем управління закріплюються питання стратегічного характеру , а за низовими ланками – оперативне управління. Реалізація цього принципу вирішує проблему оптимального розподілу повноважень при прийнятті управлінських рішень. Исследована актуальная проблема обучения будущих менеджеров производственной сферы в системе подготовки менеджеров к профессиональной деятельности в современных условиях рыночной экономики. Базовым концептом принципа менеджмента в производственной сфере является оптимальное сочетание централизации и децентрализации управления, применение которого на практике производства означает, что за высшим уровнем управления закрепляются вопросы стратегического характера, а за низовыми звеньями – оперативное управление. Реализация этого принципа решает проблему оптимального распределения полномочий при принятии управленческих решений.The article deals with the current problem of training future managers of production at the system of continuing education and traininf managers to professional activity at the modern conditions of the market economy.
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.211 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Гжещук В. 
Педагогічні технології професійної підготовки менеджерів до якості виробництва в системі безперервної освіти у процесі вивчення економічних дисциплін [Електронний ресурс] / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_30
Досліджено необхідність вивчення майбутніми мененджерами актуальної проблеми виробництва якісних товарів та послуг. Виокремлено та проаналізовано стилі управління, а саме: авторитарний, ліберальний, демократичний. Обгрунтовано взаємозв’язок сфери послуг зі сферою виробництва, зайнятістю населення, фінансовою системою, що складає макроекономічну сукупність держави. Констатовано, що для досягнення та зміцнення лідируючого положення на відповідному сегменті ринку освітніх послуг необхідно переглянути базові складові стилю та концепції управління навчальним закладом. Особливу увагу приділено проблемі розробки та впровадження в навчальних закладах різного рівня акредитації концепції стратегічного управління.Исследована необходимость изучения будущими менеджерами проблематики производства качественных товаров и услуг. Выделены и проанализированы стили управления, в частности: авторитарный, либеральный, демократический. Обоснована взаимосвязь сферы услуг со сферой производства, занятостью населения, финансовой системой, составляющей макроэкономическую сущность государства. Констатировано, что для достижения и укрепления лидирующего положения на соответствующем сегменте рынка образовательных услуг необходимо пересмотреть базовые составляющие стиля и концепции управления учебным заведением. Особое внимание уделено проблеме разработки и внедрения в учебных заведениях разного уровня аккредитации концепции стратегического управления. The article investigates the necessity of studying by future managers the actual problem of production quality of goods and services. The quality includes specific requirements it provides the tastes and needs of consumer. The quality influences on prise, cost and competitiveness of the good on the market.
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.517 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Гжещук В. 
Теоретичні і практичні принципи менеджменту та його основні функції у виробничій сфері [Електронний ресурс] / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_35
Досліджено актуальну проблему навчання майбутніх менеджерів виробничої сфери в системі безправної освіти та підготовки менеджерів до професійної діяльності за сучасних умов ринкової економіки. Базовим концептом принципу менеджменту у виробничій сфері є оптимальне сполучення централізації і децентралізації управління, застосування якого на практиці виробництва означає, що за вищим рівнем управління закріплюються питання стратегічного характеру , а за низовими ланками – оперативне управління. Реалізація цього принципу вирішує проблему оптимального розподілу повноважень при прийнятті управлінських рішень. Исследована актуальная проблема обучения будущих менеджеров производственной сферы в системе подготовки менеджеров к профессиональной деятельности в современных условиях рыночной экономики. Базовым концептом принципа менеджмента в производственной сфере является оптимальное сочетание централизации и децентрализации управления, применение которого на практике производства означает, что за высшим уровнем управления закрепляются вопросы стратегического характера, а за низовыми звеньями – оперативное управление. Реализация этого принципа решает проблему оптимального распределения полномочий при принятии управленческих решений.The article deals with the current problem of training future managers of production at the system of continuing education and traininf managers to professional activity at the modern conditions of the market economy.
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.185 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Гжещук В. 
Напрями формування професійної компетенції майбутніх менеджерів в процесі вивчення маркетингу [Електронний ресурс] / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_29
Виділено ключові професійні компетенції майбутніх менеджерів з переліком відповідних професійних знань і вмінь за вибраною професією, серед яких названо соціальну та організаційну компетентність, компетентність у сфері повсякденного життя. Деталізовано законодавчо-нормативну базу відповідності кваліфікаційних вимог професійній компетенції випускника ВНЗ, вчителя основ менеджменту. Наведено перелік питань і проблем, які вирішує колектив університету в контексті актуалізації автономії університетів та регулювання його позабюджетної діяльності. Названо види та напрямки професійної компетенції маркетолога: методологічна компетенція, дидактико-методична, спеціально-наукова, екологічна та валеологічна компетентність. Визначено соціально-педагогічні чинники, що впливають на стан економічної науки школярів та підготовці молоді до роботи за умов ринкової економіки.Выделены ключевые профессиональные компетенции будущих менеджеров с перечнем соответствующих профессиональных знаний и умений по выбранной профессии, среди которых названы социальная и организационная компетентность, компетентность в сфере повседневной жизни. Детализирована законодательно-нормативная база квалификационных требований к профессиональной компетенции выпускника ВУЗ, учителя основ менеджмента. Приведен перечень вопросов и проблем, которые решает коллектив университета в контексте актуализации автономии университетов и регулирования его внебюджетной деятельности. Названы виды и направления профессиональной компетенции маркетолога: методологическая компетенция, дидактико-методическая, специально-научная, экологическая и валеологическая компетентность. Определены социально-педагогические факторы, влияющие на состояние экономической подготовки школьников к работе в условиях рыночной экономики.The article investigates the actual question of usage og modern pedagogical technologies in management the educational process in the system of continuing education and training marketers to educational activity in modern conditions of market economy.
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.46 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського